klar!

äntligen är jag klar med bloggen! den blev inte så fin, menmen..
försökte iaf. haha :D
tycker ni den är fin? :)
SVARAAA:D snälla? (:
men jag har varit hiiimla dålig på att uppdatera..
men ja ska berätta om idag.. ;p
först vakna ja typ .. tjugo i sju ? :P
aja, sen tog jag på mej kläder och fixa mej & så.. sen så kom bussen, haha den va inte alls full :O
weeeeird.. :question: HAHA:D
aja, sen så va dt skola och äckliga fiskbullar :thumbdown:
haha aja, sen så kasta killarna snöbollar, och alla tjejer fick gå hem en kvart tidigare än dom. NANANAAA :D
haha, inte så mkt men.. och sen så bytte vi platser. GIRL POWAAAH ! :D:love:
vet inte vad jag ska skriva nu så.
pusshej.
/s. :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0