va hos sötnos förut

Shululu, va hos emiliasötnos förut. Vi lyssna på musik & spela jerkface. :D Eller, vet inte va de heter.. Nu sitter jag på onödigfakta.se & har tråååkigt. :) DET är onödig fakta.
''En ankas kvackande ekar inte, och ingen vet varför.''

ÅÅÅ, min mamma tycker inte att jag ska sova hos ''en kompis''. För förra gången jag va förkyld så fick ja feber o blablablaaa.
BLIR SÅ SUUUUUR. (ja tar ut min ilska här). Ska fortsätta tjata så kanske jag får. Och club wonderkand kanske inte blir av. Är ju typ nyopererad då, typ. Men min mamma säger nej och min pappa säger om jag är tillräckligt pigg. Och som tur är så är jag hos pappa den veckan. :D *happyface*
Ska gilla saker på face nu, pusshej:love:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0