sitter & målar..

nu sitter ja o målar.. går inget vidare men :P
alla hundar är skitsöta när dom är trötta ;) ''huden'' över ögonen hänger, åå de ser så gulligt ut. haha :D
ja börjar bli trött :S men ja ska se austin powers! :D den har redan börjat, men.. ska börja kolla nu :)
men ska jag börja tävling? isf komentera förra inlägget (:
och ge idéer! :)
för jag har absolut ingen aning :O
och snälla, ge tips om hur min blogg ska bli roligare, jag vet att ja ska lägga in fler bilder och sånt..
men ja har ju veckans blogg, men bara två ville vara med?;)
haha :D
men jag lägger in en bild på jag & sis från gran canaria. :)
ursäkta för mej, blekfis! hahah


besos y abrazos /s


Kommentarer
Postat av: jag.

KOMENTERA FÖRRFÖRRA, MENA JAG..

2010-04-09 @ 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0