mejor de mí!

jag vet faktiskt inte varför jag skriver så mkt på spanska! haha :D
men ja ville faktist se austin powers, men mamma & mormor hade bytt kanal, till flash forward. :mad:
ja får väl se den ngn annan gång.
men imorn paxa ja tvn så ja kunde se djävulen bär prada. :D
har aldrig sett den, :|
haha men imorn blir de första ggn, ?
haha ja vet, nähä?

och ja äälskar verkligen komedier :O
ja tror ni har märkt de..
evan den allsmäktige, pirates of the caribbean (lite komedi..) legally blonde, och nån mer va de..
aja kmr väl på den sen ;)
un bon rire prolonge la vie. :D
jag har jätte tråkigt, sitter och lyfter.. ehm, va heter de? :bigeyes:
såna sån vikt man lyfter? åå va störande! :O
aja.. sånna vikter som man lyfter xd hahah.

jag har kommit på en sak som jag ska börja med på bloggen!
nämligen ''dagens kändis'' :D

nu ska rota på google,
besos /s


asså jag vet inte vad d är.. men de är nåt ja älskar med vampyrer.. :blush:
ja menar... KOLLA PÅ HNM ? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0