dålig uppdatering..

hej, alla :)
jag har typ inte suttit vid datorn så mke den här veckan, :P
men idag va ja i stan o fika :)

_______________________________________________________________________

måndag:
gjorde ja inget spc, va i skolan o så ;)
tisdag:
va på vetenskapsfestivalen, :) lite kul, va de.. vann en frisbee.. haha :p
onsdag:
i skolan, och så. inget speciellt hände ;d
torsdag:
min buss va sen, så missa ja 59an i allum, o fick gå till skolan, haha de va sviiinkallt, x'd
fredag:
ja fixa mitt guldpasss, :D
efter skolan, så åt ja o sen åkte ja till min pappas jobb ;d
så åkte vi t' lisse o fixa de..
o sen på kvällen hade ja mys  mä syster. :D
vi kolla på disturbia, o sen en till film som va skiiiit äcklig, :S 
den hette typ go back to the house on haunted hill elr nåt ? haha, nåt sånt var de ;)
lördag:
vakna typ, tolv ?
sen åkte ja, mamma och syster till stan o träffade min mammas kompisar, bob & anette :)
bob har ja nt träffat sen ja va typ sex år för han bor i sydney, och anette är min gudmor ;)

puss /s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0